10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11183985

STRIKER Tričko Jawa 350/634 Konopnice Barva: Olivová, Velikost: XL

STRIKER Tričko Jawa 350/634 Konopnice Barva: Olivová, Velikost: XL

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
V roce 1973 představila továrna Jawa z Týnce nad Sázavou motocykl Jawa 350 typ 634. Motocykl byl vyráběný v letech 1973–1984.[1][2] Motor byl převzat s menšími úpravami z předchozích typů Jawa 350. Celý popis

Barva

Velikost

399 Kč
399 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

2.1.2025 na výdejním místě
2.1.2025 - 3.1.2025 na vaší adrese

Popis

V roce 1973 představila továrna Jawa z Týnce nad Sázavou motocykl Jawa 350 typ 634. Motocykl byl vyráběný v letech 1973–1984.[1][2] Motor byl převzat s menšími úpravami z předchozích typů Jawa 350. Byl to léty osvědčený, i když trochu zastaralý dvoudobý vzduchem chlazený dvouválec o zdvihovém objemu 343,5 cm³. Tento motor byl zpočátku vyráběn bez odděleného mazání (Jawa – Oilmaster), takže se olej musel přilévat a míchat přímo do paliva.

Ostatní části motoru nebyly nijak zvláště změněny. Spojka zůstala stejná jako u předchozích modelů, pouze obložení třecích lamel bylo zhotoveno z odolnějšího materiálu – výrobku n. p. Osinek. Dále byla konstrukčními i technologickými úpravami zvýšena životnost převodovky.

Další, a to zásadní změny doznal karburátor, do kterého byla vložena jiná hlavní tryska, a též zde bylo nové seřízení karburátoru. Jednalo se o karburátor typ Jikov SBDB 2926.

Také podvozek doznal u Jawy 350/634 mnoha změn. Zcela změněn byl rám se zadní vidlicí. Je uzavřený a ze tří čtvrtin dvojitý. Byla to osvědčená konstrukce převzatá z rámů úspěšných soutěžních motocyklů Jawa a je chráněna čs. patentem. Přední vidlice byla celá převzata z dřívějších typů, výkovek spodního nosníku se však vyznačuje zvýšenou tuhostí.

Palivová nádrž byla zcela nová se zvětšeným objemem. Sedlo je dvojité, anatomicky tvarované, uzamykatelné. Po sejmutí sedla je ve střední části podsedlového prostoru umístěn akumulátor a další příslušenství s výbavou. V pravé části schránky je uloženo nářadí, levá část je pro volná uložení náhradní duše a jinou nutnou výbavu.

Tento motocykl počítal se stokilometrovou rychlostí a byl ji schopen bezpečně udržovat. Svými jízdními vlastnostmi si dokázal poradit i s tím nejhorším povrchem silnic a cest.

S laskavým souhlasem společnosti Jawa Moto spol., s.r.o. 
https://www.jawa.eu/