Ravenol Motorový olej RAVENOL HDS 5W-30 1litr - syntetický
Popis
Syntetický motorový olej RAVENOL HDS 5W-30 1litr
Druh: SYNTETICKÝ
Obal: Lahev
Obsah: 1 litr
Specifikace:
- ACEA C4
Výrobcem vozidla doporučené:
- RENAULT RN 0720
- MB 226.51
RAVENOL HDS 5W-30 je plně syntetický Low SAPS s nízkým třením motorový olej pro naftové vznětové motory s přeplňováním i bez a přímým vstřikováním. Minimalizuje tření, opotřebení a spotřebu paliva, výborný vlastnosti při studených startech. Prodloužený interval výměny oleje v souladu s pokyny výrobce.
RAVENOL HDS 5W-30 je založen na nízkém obsahu popela aditiv, které jsou určeny pro použití v moderních osobních automobilech dieselových motorů s optimálním startováním studeného motoru, snížení spotřeby oleje a snížení emisí. Prodlužuje životnost filtru pevných částic DPF a třícestný katalyzátor TCW. HTHS> 3,5mPa.s. Navrženo pro úsporu paliva v Euro IV a Euro V motory s normálními i prodlouženými intervaly výměny oleje (až 50.000 km nebo dva roky).
RAVENOL HDS 5W-30 díky své formulaci základových olejů dosahuje vysoký viskozitní index. Výborné chování startů za studena zaručuje optimální bezpečnost mazání.
Aplikační poznámka:
RAVENOL HDS 5W-30 plně syntetický univerzální, palivo šetřící motorový olej pro moderní automobily s dieselovými motory s turbodmychadly a bez v osobních a dodávkových automobilech s prodlouženými intervaly výměny oleje. Prodlužuje životnost filtru částic. Vzhledem ke speciálnímu složení
RAVENOL HDS 5W-30 je ideální pro použití pro mnoho nejnovějších požadavků OEM.
Kvalita klasifikace:
RAVENOL HDS 5W-30 je uvolněn, osvědčený v praxi a při použití u agregátů s předepsanou náplní
RAVENOL HDS 5W-30 poskytuje:
• Úspora paliva v částečném a plném zatížení provozu
• Vynikající ochrana proti opotřebení a vysoký viskozitní index zajišťuje i při vysoké rychlosti a náročných jízdních podmínkách, vysokou životnost motoru
• Vynikající startovací vlastnosti za studena i při nízkých teplotách –30 ° C.
• Bezpečný mazací film při vysokých provozních teplotách.
• Nízká rychlost odpařování, tím je nižší spotřeba oleje.
• Nevytváření úsad ve spalovacích komorách v oblasti pístních kroužků a ventilů.
• Neutralita vůči těsnícím materiálům.