10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 20591559

Julius Meinl Mletá káva 250g. Präsident Mahlkaffee.

Julius Meinl Mletá káva 250g. Präsident Mahlkaffee.

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Čím posloužím?“ Tak vítal Julius Meinl své zákazníky před téměř 160 lety. Káva vhodná pro přípravu v pákových kávovarech i mokka konvicích. Celý popis
119 Kč
0,48 Kč/g
119 Kč
0,48 Kč/g
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Poslední 2 kusy
S novou kartou za

26.7.2024 na výdejním místě
26.7.2024 - 29.7.2024 na vaší adrese

Popis

Julius Meinl je ambasador vídeňské kavárenské kultury již od roku 1862

 

Káva mletá ze zrn Arabika a Robusta pražených tradičním vídeňským způsobem.

Charakteristická plnou jemnou chutí, vyváženou sladkostí a hořkostí a bohatým aroma s tóny tmavé čokolády a opečeného chleba.

 

Typ zrn: arabica a robusta

Aroma: bohaté a pronikavé, aromatická exploze

Crema: sametová

Chuť: ovocná, kořeněná a jemná

 

 

Hmotnost: 250g

 

Země původu: Rakousko

Výrobce: Julius Meinl Coffee

 

Skladovat v suchu a chladu.

 

 

Příběh loga Julius Meinl:

Víte, co přesně dobře známé logo znázorňuje? Je na něm zobrazen coffee connoisseur, znalec kávy, v červeném orientálním kloboučku zvaném fez.

Vyjadřuje poctu příběhu o tom, jak se káva dostala do Vídně. Říká se, že v roce 1683 získal císařský posel, tlumočník a obchodník Georg Franz Kolschitzky několik pytlů naplněných kávou.

Ve Vídni patrně zůstaly po obléhání města Turky, a tak je použil k založení první vídeňské kavárny „Zur blauen Flasche“.

Kultovní logo Julius Meinl pak roku 1924 vytvořil vídeňský umělec Joseph Binder na žádost Julia Meinla II. Zadání znělo: vytvořte fiktivního představitele příběhu, jak se káva dostala do Rakouska. Binder nakreslil osmanského mladíka, znalce kávy, pozvedajícího šálek k ústům.

Talentovaný italský designér Matteo Thun pak v roce 2004 přetvořil logo do jednodušší červenobílé formy. Původní klasické logo mu připomínalo vídeňské barokní andílky, a tak tuto myšlenku do svého návrhu zakomponoval.

 

Thun je nejen autorem redesignu loga, ale také jeho 3D provedení.

Ústředním motivem zůstává červený orientální klobouček zvaný fez, jehož tvar, ovšem vzhůru nohama, se promítá také do tvaru šálků, hrnků a sklenic.