10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 8605397

Shotton Richard: Anatomie rozhodování

Shotton Richard: Anatomie rozhodování

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Celý popis
Ušetříte 16 Kč 255 Kč
239 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
Ušetříte 16 Kč 255 Kč
239 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

22.7.2024 na výdejním místě
22.7.2024 - 23.7.2024 na vaší adrese

Popis

Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce.

Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů.

Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.

  • počet stran: 216
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 18.11.2020
  • šířka: 131mm
  • výška: 13mm
  • hmotnost: 250g
  • ISBN: 978–80–7642–548–4