10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 10421381

Pink Daniel H.: Prodávat je lidské

Pink Daniel H.: Prodávat je lidské

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní. Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Celý popis
235 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
235 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

16.7.2024 na výdejním místě
16.7.2024 - 17.7.2024 na vaší adrese

Popis

Překvapivá pravda o tom, jak ovlivňujeme ostatní.

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe připraven. Již nelze pracovat podle prodejních scénářů, manipulovat nebo cokoliv zatajovat. Z prodeje se stal proces spolupráce partnerů, v kterém je výhodou umění improvizace a jedinou funkční zbraní je pokora. Daniel Pink umně kombinuje poznatky z psychologie a sociologie se zkušenostmi, příběhy a pozorováním těch, kteří umějí prodat, aniž by mnohdy tušili, že to dělají. Vítejte ve světě obchodu, který už nikdy nebude jako dřív; éra nových obchodníků právě začala! O autorovi

Daniel H. Pink je americký autor pěti knih věnujících se obchodní, pracovní a manažerské tématice. Jeho knihy byly přeloženy již do 33 jazyků. Píše články pro The New York Times, Harvard Business Review, Fast Company a Wired. Přednáší ve firmách a univerzitách celého světa. V roce 2011 byl žebříčku Thinkers50 zařazen mezi 50 nejvlivnějších managment myslitelů světa. Žije se svou ženou a třemi dětmi ve Washingtonu, DC.

  • počet stran: 256
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 1.1.2013
  • šířka: 121mm
  • výška: 19mm
  • hmotnost: 372g
  • ISBN: 978–80–87270–63–9