10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11383289

Miroslava Vaštíková: Marketing služeb efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Miroslava Vaštíková: Marketing služeb efektivně a moderně - 2., aktualizované a rozšířené vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Celý popis
314 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
314 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

23.8.2024 na výdejním místě
23.8.2024 - 27.8.2024 na vaší adrese

Popis

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům.

Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ.

Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Zabývá se rovněž kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací či marketingem obcí. Nové vydání knížky je rozšířeno o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace.

  • Datum vydání: 01. 03. 2014
  • Počet stran: 272
  • ISBN: 978–80–247–5037–8
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá