Jitka Vysekalová: Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Jitka Vysekalová: Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Celý popis
269 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
269 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
19.7.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
19.7.2024 -
23.7.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.
Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu „správnou“ reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.
Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.
V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.- Datum vydání: 01. 08. 2018
- Počet stran: 232
- ISBN: 978–80–247–5865–7
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá