10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11929510

Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Celý popis
269 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
269 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

9.10.2024 na výdejním místě
9.10.2024 - 11.10.2024 na vaší adrese

Popis

Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.

Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.

  • Datum vydání: 01. 11. 2021
  • Počet stran: 208
  • ISBN: 978–80–271–3006–1
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá