10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 24017488

Filip Struhárik: Co je nového v médiích

Filip Struhárik: Co je nového v médiích

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Celý popis
252 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
252 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

26.7.2024 na výdejním místě
26.7.2024 - 30.7.2024 na vaší adrese

Popis

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
  • Datum vydání: 16. 11. 2022
  • Počet stran: 100
  • ISBN: 9788088383345
  • Vazba: BA