10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 42246443

Anatomie rozhodování

Anatomie rozhodování

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Celý popis
356 Kč
Zboží od: TvFit.cz
356 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

8.11.2024 na výdejním místě
8.11.2024 - 12.11.2024 na vaší adrese

Popis

Chcete-li ovlivňovat něčí rozhodování, je potřeba nejdříve porozumět tomu, co k němu vede. Richard Shotton se ve své knize věnuje tomu, jak rozhodovací proces typicky probíhá, ať už se jedná o triviální úvahu o tom, co si dáme k jídlu, nebo o podstatné téma, jako je změna práce. Zkoumá, jak je naše chování ovlivňováno psychologickými zkratkami a zkresleními, a své poznatky prezentuje v kontextu tvorby efektivních reklamních kampaní. Využívá při tom důkazy z akademického prostředí i z praxe marketingového oboru a vychází také z vlastních experimentů. Každou kapitolu doplňuje bohatou sadou příkladů, které ilustrují použití daného zkreslení v praxi. Kniha je stručná a výstižná, neutápí se ve složitých formulacích a suché vědecké terminologii, ale naopak se snaží být srozumitelná pro každého.