Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Vydavatel
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Kniha, která Vám rozšíří obzory v oblasti byznysu, podnikání, vztahů a života jako takového. Připravil jsem pro Vás publikaci postavenou na mém skutečném příběhu a ze zkušeností, které jsem dosud sesbíral.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Chcete být úspěšní, ale zároveň chápete, že na vrchol žádné zkratky nevedou? Pak právě v odbornou veřejností i čtenáři oceňované Houževnatosti najdete ideálního průvodce, jak díky kombinaci vytrvalosti a vášně dosáhnout svého cíle.
můžete mít 3.10. - 4.10.
V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat. Málokdo však ví, jaké bývají nejčastější chyby, kterých se podnikatelé dopouštějí, a ještě méně je těch, kteří vědí, jak se těmto chybám nejlépe vyhnout.
můžete mít 8.10. - 10.10.
Co se sociologickými klasiky na prahu nového tisíciletí? Jaká je role a význam prvorepublikového sociologa I. A. Bláhy pro konstituování sociologie v Čechách a v čem leží těžiště jeho koncepce?
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha nahlíží na sociologii ve střední Evropě před druhou světovou válkou postupně ze čtyř vzájemně se doplňujících úhlů pohledu: z pohledu dějin institucí, z perspektivy historické sociologie vědění, dějin idejí a z pozice sociologické teorie.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha pojednává o počátcích sociologie ve vybraných středoevropských zemích, konkrétně v Polsku, českých zemích, na Slovensku a v Maďarsku. Toto pojetí je objasněno v úvodní kapitole věnované problematice vymezení střední Evropy a středoevropské sociologie obecně.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha „Efektivní komunikace“ pomůže zlepšit interní komunikaci vašich zaměstnanců a vylepší také komunikaci vaší firmy navenek, při jednání s?obchodními partnery a zákazníky. Popisuje srozumitelně komunikační proces a pravidla.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha „Jak připravit skvělou prezentaci“ slouží jako návod k přípravě profesionální prezentace. Ujasníte si, s jakým cílem prezentaci připravujete. Promyslíte si komu, kde a co budete říkat.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha je napsaná především pro zaměstnance ve firmách, kteří mohou aktivně ovlivňovat náplň a průběh svého pracovního dne. Obsahuje praktické komentované příklady na určování priorit pro tři pracovní pozice: IT specialisty, obchodníka a vedoucího ve výrobě.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V první linii“ je základní návod na to, jak zvládnout „řemeslo“ vedení lidí. Je zaměřena na ty vedoucí, kteří přímo řídí nějakou skupinu pracovníků. Jsou to vedoucí oddělení, týmů nebo směn.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha „Manažer jako druhé řemeslo – V?roli leadera“ je zaměřena na dovednosti vedoucích na středních a vyšších manažerských pozicích.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Tato kniha ti ukáže, jak překonat těžké časy a zdolat i to zdánlivě nepřekonatelné. Je o tom, jak v životě zazářit i navzdory všemu tomu špatnému, co se nám v něm přihodí. O tom, jak si svůj život zamilovat i přesto, že je těžký.
můžete mít 3.10. - 4.10.