Vít Chlebovský: Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Vít Chlebovský: Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb.
Celý popis
224 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
224 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
3.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
3.1.2025 -
5.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení. Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy
uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy
- Datum vydání: 01. 05. 2017
- Počet stran: 128
- ISBN: 978–80–271–0559–5
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá