10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11835838

Radek Tahal: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Radek Tahal: Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy

Autor: Radek Tahal
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Celý popis
Ušetříte 153 Kč 314 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
161 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Ušetříte 153 Kč 314 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
161 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

2.10.2024 na výdejním místě
2.10.2024 - 3.10.2024 na vaší adrese

Popis

Nová kniha o marketingovém výzkumu, kterou připravilo deset uznávaných expertů z oboru, nemá svou praktičností a aktuálností poznatků na trhu konkurenci. Publikace je určena všem, kdo marketingový výzkum využívají – od pracovníků marketingu firem a jiných organizací přes realizátory výzkumných projektů až po vysokoškolské studenty.

Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy, jednotlivá témata pojímají prakticky s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů a s konkrétními metodami a technikami kvantitativního a kvalitativního výzkumu.

Velká pozornost je zaměřena na moderní metody výzkumu, např. neuromarketing, eye-tracking, conjoint analýzu a další inovativní metody. Zvláštní část je věnována měření médií a mediálním výzkumům. Kniha přináší také řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. V závěru autoři radí, jak postupovat při výběru výzkumné agentury a věnují se etice v oboru.

  • Datum vydání: 01. 08. 2017
  • Počet stran: 264
  • ISBN: 978–80–271–0206–8
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá