10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 46824841

Petra Jílková: Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Petra Jílková: Service Design Management - Jak navrhovat a inovovat digitální služby

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Celý popis
359 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
359 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední kus
S novou kartou za

30.10.2024 na výdejním místě
30.10.2024 - 31.10.2024 na vaší adrese

Popis

Víte, co skutečně znamená produktový design a jak funguje návrh digitální služby? Manažeři musí držet krok s rychlou digitalizací a předvídat budoucí trendy. Klíčovými prvky pro zvýšení atraktivity nabídky a udržení konkurenceschopnosti jsou inovace a udržitelná řešení. Autorka vás provede celým procesem návrhu a inovace digitálních služeb.

Kniha nabízí strategie a principy managementu digitálních služeb, historii a současné přístupy k inovacím a detailní popis designového procesu inovace, podložené případovými studiemi a teoretickými modely. Propojuje principy designového myšlení, iterační vývoj a zákaznický přístup. Poznáte nástroje a techniky pro spolupráci projektového týmu na inovačním záměru firmy. Závěrem knihy jsou teoretické koncepty propojeny do designového procesu a navržen sled praktických workshopů pro designéry.

Kniha je nezbytným průvodcem pro manažery digitálních služeb, marketingové specialisty a produktové manažery, v neposlední řadě i pro akademiky a studenty vysokých škol, kteří produktový management a design inovací studují.

  • Datum vydání: 01. 09. 2024
  • Počet stran: 280
  • ISBN: 978–80–271–5364–0
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá