10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 23506125

Pavel Adámek; Lucie Maixnerová: Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí

Pavel Adámek; Lucie Maixnerová: Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. Celý popis
Sleva 10 % 469 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
422 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Sleva 10 % 469 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
422 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

31.10.2024 na výdejním místě
31.10.2024 - 1.11.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe.

I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení.

Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky.

Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

 
  • Datum vydání: 31. 10. 2022
  • Počet stran: 272
  • ISBN: 978–80–271–3356–7
  • Vazba: Brožovaná vazba