Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 12093615

Miroslav Karlíček: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání

Miroslav Karlíček: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Celý popis
323 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
323 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

12.9.2024 na výdejním místě
12.9.2024 - 13.9.2024 na vaší adrese

Popis

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?
  • Datum vydání: 01. 01. 2018
  • Počet stran: 288
  • ISBN: 978–80–247–5869–5
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá