Miroslav Karlíček: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání
Miroslav Karlíček: Základy marketingu - 2., přepracované a rozšířené vydání
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe.
Celý popis
323 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
323 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
21.11.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
21.11.2024 -
22.11.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.
Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?- Datum vydání: 01. 01. 2018
- Počet stran: 288
- ISBN: 978–80–247–5869–5
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá