10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 35179774

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě … Celý popis
Ušetříte 215 Kč 528 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
313 Kč
Zboží od: TvFit.cz
Ušetříte 215 Kč 528 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
313 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 3 kusy
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

7.10.2024 na výdejním místě
7.10.2024 - 9.10.2024 na vaší adrese

Popis

Plnobarevná publikace kolektivu renomovaných autorů, aktivně působících v praxi i akademické sféře, se věnuje mladé a stále významnější disciplíně komerčních komunikací – marketingové komunikaci v místě prodeje. A to na úrovni jednotlivých produktů a značek, sortimentních kategorií a celých prodejních prostředí. Kniha je pojata velmi prakticky, zároveň však vychází z mnoha děl a výzkumů z celého světa. Je proto vhodná jak pro odborníky z praxe, tak i akademickou veřejnost. Autoři se postupně věnují vymezení a funkcím in-store komunikace v kontextu komerčních komunikací, shrnují souvislosti s nadřazenými disciplínami shopper marketingu a category managementu a zabývají se nákupním chováním, rozhodováním a impulzivitou, jejichž pochopení stojí v pozadí tvorby a implementace komunikačních aktivit v místě prodeje. V knize jsou dále podrobně shrnuty atributy funkčnosti POP aplikací z pohledu jejich umisťování a multisenzorických vlastností. Na závěr jsou prezentovány strategie a metody výzkumu a moderní přístupny, trendy a technologie, které se v předmětných oblastech uplatňují.