10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 37225650

Květa Olšanová: Specifika marketingu luxusních značek

Květa Olšanová: Specifika marketingu luxusních značek

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. Celý popis
Ušetříte 34 Kč 339 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
305 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Ušetříte 34 Kč 339 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
305 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

3.10.2024 na výdejním místě
3.10.2024 - 4.10.2024 na vaší adrese

Popis

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.

V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

  • Datum vydání: 22. 09. 2023
  • Počet stran: 168
  • ISBN: 978–80–271–3921–7
  • Vazba: Brožovaná vazba