Kateřina Ryglová: Management kvality služeb v cestovním ruchu
Kateřina Ryglová: Management kvality služeb v cestovním ruchu
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol.
Celý popis
260 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
260 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
4.2.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
4.2.2025 -
6.2.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.- Datum vydání: 01. 09. 2017
- Počet stran: 192
- ISBN: 978–80–247–5021–7
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá