Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6770434

Karlíček Miroslav: Základy marketingu

Karlíček Miroslav: Základy marketingu

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Celý popis
287 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
287 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

13.9.2024 na výdejním místě
13.9.2024 - 16.9.2024 na vaší adrese

Popis

Chcete-li pochopit základní principy marketingu, pak držíte v ruce správnou knihu. Byla vytvořena v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Autoři v čele s vedoucím katedry marketingu FPH VŠE Miroslavem Karlíčkem srozumitelně a čtivě přibližují začínajícím marketérům, jak marketing funguje a jak ho lze využívat v konkurenčním boji. Kniha čtenáře vede také k tomu, aby každý poznatek rovnou uplatnili v rámci svého vlastního marketingového projektu.

Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno o nejnovější trendy z oboru. Nechybí ani celá řada příkladů z praxe. V knize naleznete odpovědi na nejdůležitější otázky: Co je to vlastně marketing a proč je podstatný pro úspěch každé firmy? Co je to marketingové prostředí a jak jej lze zkoumat? Jakou marketingovou strategii zvolit? Jak vytvořit ten správný „produkt“, jakou mu dát cenu, jak ho propagovat a jak zajistit jeho dostupnost?

  • počet stran: 288
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 22.1.2018
  • šířka: 167mm
  • výška: 17mm
  • hmotnost: 485g
  • ISBN: 978–80–247–5869–5