10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11920863

Jitka Vysekalová: Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Jitka Vysekalová: Reklama - Jak dělat reklamu - 4., aktualizované a doplněné vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Celý popis
269 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
269 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

19.7.2024 na výdejním místě
19.7.2024 - 23.7.2024 na vaší adrese

Popis

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu „správnou“ reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.
  • Datum vydání: 01. 08. 2018
  • Počet stran: 232
  • ISBN: 978–80–247–5865–7
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá