10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11519925

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Jaroslav Beneš: Slovník moderního manažera - Základní pojmy z marketingu a managementu

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Celý popis
53 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
53 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

3.1.2025 na výdejním místě
3.1.2025 - 5.1.2025 na vaší adrese

Popis

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor.

Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat.

Pro zábavu v závěru autor uvádí několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.

  • Datum vydání: 01. 05. 2013
  • Počet stran: 108
  • ISBN: 978–80–87252–01–7
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá