Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Hana Machková: Mezinárodní marketing - Strategické trendy a příklady z praxe – 5. vydání
Popis
Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.
Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.
- Datum vydání: 01. 11. 2021
- Počet stran: 208
- ISBN: 978–80–271–3006–1
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá