10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11439959

František Hroník: Čtyři směry business myšlení

František Hroník: Čtyři směry business myšlení

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Celý popis
314 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
314 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

4.12.2024 na výdejním místě
4.12.2024 - 6.12.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.

Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.

Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.

  • Datum vydání: 01. 01. 2020
  • Počet stran: 144
  • ISBN: 978–80–87981–31–3
  • Vazba: brožovaná