František Hroník: Čtyři směry business myšlení
František Hroník: Čtyři směry business myšlení
Popis
Kniha Čtyři směry business myšlení se zabývá tím, jak vlastně myslíme v různých, i osobních, situacích, a také nám napoví, jak můžeme myslet jinak. Je inspirativní a rovněž hravá a neváhá užít vtipu či protimluvu. Není výčtem, návodem, ale podnětem k vlastnímu myšlení. Je určena spíše pro zvídavé než jen zvědavé.
Kniha se snaží najít odpovědi na otázky, proč kritické myšlení není jen prací s informacemi, jak strategicky myslet a proč je designové myšlení o funkčnosti, nikoli o tom, jak to vypadá. A kniha vám dá rovněž nahlédnout do zvládání nejistot, které začíná v uvědomění si, že kdybychom nejistoty nezakoušeli, už nejsme mezi živými.
Nechte se pozvat k přemýšlení o sobě, druhých a světě a také o budoucnosti.
- Datum vydání: 01. 01. 2020
- Počet stran: 144
- ISBN: 978–80–87981–31–3
- Vazba: brožovaná