František Bartes: Konkurenční zpravodajství - Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku
František Bartes: Konkurenční zpravodajství - Tvorba podkladů pro strategické rozhodování podniku
Popis
V knize se seznámíte s moderními přístupy a metodami získávání a vyhodnocování informací o konkurenční firmě a konkurenčním prostředí, včetně tvorby přidané hodnoty nutné k získání zpravodajství (Intelligence).
Osvojíte si způsoby ochrany obchodního tajemství firmy. Autor ve své koncepci Competitive Intelligence mění stávající paradigma, neboť opouští koncept zpravodajského cyklu, který v podnikatelské praxi reálně neexistuje, a místo něj chápe činnosti prováděné v Competitive Intelligence jako zpravodajský proces, který pro potřeby Competitive Intelligence definuje. Podle autora výsledkem procesu zpravodajské analýzy musí vždy být „předpověď o budoucnosti“.
Toto nové pojetí konkurenčního zpravodajství umožňuje předávat vrcholovému vedení firmy hodnověrné podklady pro jeho strategické rozhodování.
Jako první v České republice se kniha do hloubky věnuje také problematice Counter Competitive Intelligence. V této souvislosti zaměřuje svoji pozornost i na problematiku detekce, identifikace a analýzy dezinformace.
Cílem knihy je přinést čtenářům teoretické základy a metodické postupy potřebné pro získání a osvojení znalostí v oblasti přípravy a vlastního získávání informací o konkurenci.
- Datum vydání: 23. 11. 2022
- Počet stran: 440
- ISBN: 978–80–271–3504–2
- Vazba: Brožovaná vazba