Filip Struhárik: Co je nového v médiích
Filip Struhárik: Co je nového v médiích
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality.
Celý popis
252 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
252 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
20.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
20.1.2025 -
21.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
- Datum vydání: 16. 11. 2022
- Počet stran: 100
- ISBN: 9788088383345
- Vazba: BA