10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 19899720

Cekota Antonín: Do nové práce

Cekota Antonín: Do nové práce

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace Do nové práce je základním autentickým dokumentem firmy Baťa. Tato útlá kniha seznámila každého nového spolupracovníka s idejemi Tomáše Bati a následně i jeho bratra Jana Antonína. Celý popis
92 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
92 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

27.11.2024 na výdejním místě
27.11.2024 - 28.11.2024 na vaší adrese

Popis

Publikace Do nové práce je základním autentickým dokumentem firmy Baťa. Tato útlá kniha seznámila každého nového spolupracovníka s idejemi Tomáše Bati a následně i jeho bratra Jana Antonína. Uvedla každého nově příchozího spolupracovníka do hlavních principů filozofie firmy.

Publikace vyšla v několika vydáních, která se jemně lišila. Nejzásadnější rozdíl je mezi vydáními v letech 1927 a 1933, proto jsme se rozhodli vydat obě verze zároveň Jedná se o nadčasový dokument, ze kterého je patrné, že už v roce 1927 připravila firma Baťa pro své spolupracovníky několik desater – například Duševního zdraví, Fyzického zdraví i Deset důvodů, proč si zacvičit. Publikace je inspirací i pro mnoho současných firem v tom slova smyslu, že napovídá, co by měla obsahovat adaptační brožura pro všechny nově příchozí,

Historická hodnota dokumentu a zároveň jeho nadčasovost je patrná také ze způsobu použitého jazyka i stylu komunikace vůči nově příchozím do firmy. Například sedmibodová definice Jana Antonína Bati, která je uvedena ve vydání z roku 1933, promlouvá ke čtenáři s apelem na uvědomění si, zda jste v myšlenkovém souladu s potřebami firmy, a jasně definuje, koho firma nepotřebuje. V jednom z bodů je uvedeno, že firma nepotřebuje „člověka, který se nechce vzdělávat a zlepšovat své majetkové poměry“, stejně jako nepotřebuje „člověka, který zaměstnání ve firmě Baťa považuje jen za předmět dočasného využívání pro vlastní cíle“. Tyto a mnohé další myšlenky umožnily lidem lépe pochopit, co od nich firma Baťa žádá, a sice že se nebude jednat pouze o pracovní výkon, ale i o osobní zainteresovanost ve firemní kultuře.

  • počet stran: 150
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 4.8.2022
  • šířka: 139mm
  • výška: 12mm
  • hmotnost: 182g
  • ISBN: 978–80–908563–2–5