Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 41271093

Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Celý popis
572 Kč
Zboží od: TvFit.cz
572 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

18.9.2024 na výdejním místě
18.9.2024 - 20.9.2024 na vaší adrese

Popis

  • Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.