10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 24039368

Host Čtenáři a internauti - Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke čtení (2010)

Host Čtenáři a internauti - Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke čtení (2010)

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha přináší výsledky druhého reprezentativního výzkumu čtenářů a čtení v České republice. Celý popis
Sleva 7 % 337 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
313 Kč
Zboží od: TvFit.cz
Sleva 7 % 337 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
313 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

21.11.2024 na výdejním místě
21.11.2024 - 25.11.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha přináší výsledky druhého reprezentativního výzkumu čtenářů a čtení v České republice. Ten první proběhl v roce 2007 a jeho výsledky, včetně interpretací, byly představeny v knize Čteme? Obyvatelé České republiky a jejich vztah ke knize (2007). Není pouhým souhrnem statistických údajů o tom, kolik čteme, co čteme, kolik knih kupujeme, jak často chodíme do knihoven, kde si nejčastěji obstaráváme informace o knihách, co má na náš vztah ke knihám největší vliv, jaké časopisy čteme atd. Data ukazují, jak je české čtenářstvo rozloženo, tj. kdo jsou jeho tahouni a kdo ho naopak táhne dolů, kde se nacházejí bariéry a kde má česká čtenářská kultura své silné stránky. Dále je zde čtení nahlíženo v kontextu jiných aktivit — mediálních, pracovních i volnočasových. Specifickým tématem druhého výzkumu je čtení beletrie a čtení v digitálním prostředí. Součástí knihy jsou i rámcující kapitoly o tom, kdy, kde a z jakého důvodu se zrodila beletrie, jakož i jak se mění či nemění čtení pod tlakem nových technologií. Nechybí ani srovnání se čtenářskou kulturou v jiných zemích. Není zřejmě širší a důsažnější kulturní stopy než čtení. Čtení toho o nás ví hodně, takže není od věci vědět i něco o něm.