Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Vydavatel
Autor
Knižní série
Knižní edice
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×Zboží odTvFit.cz
Market Leader 3rd Edition has been completely updated to reflect the fast-changing world of business using authoritative and authentic business sources such as Financial Times.
Momentálně nedostupné
The 3rd edition Course Book includes: * All new reading texts from the Financial Times * All new case studies with opinions from successful consultants who work in the real world of business * All new …
Momentálně nedostupné
Market Leader uses authoritative authentic content from the Financial Times to build the professional language and skills needed to communicate in the modern world of business.
Momentálně nedostupné
„Market Leader 3rd Edition "has been completely updated to reflect the fast-changing world of business using authoritative and authentic business sources such as "Financial Times.“
Momentálně nedostupné
This five-level course uses authoritative, authentic sources to explore topical business issues and builds the professional standard of language needed to communicate in the modern world of business.
Momentálně nedostupné
Market Leader 3rd Edition has been completely updated to reflect the fast-changing world of business using authoritative and authentic business sources such as Financial Times.
Momentálně nedostupné
Market Leader uses authoritative authentic content from the Financial Times to build the professional language and skills needed to communicate in the modern world of business.
Momentálně nedostupné
Sixteen pages of business skills in each level: negotiation, presentation, writing emails, telephoning, and teleconferencing, small talk, meetings, and interviews authentic texts from the Financial Times …
Momentálně nedostupné
Market Leader is the major business English course for tomorrow's business leaders.
Momentálně nedostupné
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Momentálně nedostupné
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Momentálně nedostupné
Učebnice Marketing – základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy.
Momentálně nedostupné