Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 7671365

Závodný Pospíšil Jan, Závodná Sára Lucie: Mediální výchova - aktualizované 2. vydání

Závodný Pospíšil Jan, Závodná Sára Lucie: Mediální výchova - aktualizované 2. vydání

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Celý popis
157 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
157 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

7.3.2025 na výdejním místě
7.3.2025 - 10.3.2025 na vaší adrese

Popis

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním kanálům, diskuse na sociálních sítích se snaží ovlivňovat naše postoje. Médiím nelze uniknout. Je ale potřeba naučit se je vnímat, rozklíčovat, co nám chtějí sdělit, a rozpoznat objektivní informace od těch, které se nám média snaží „podsunout“. To je nutné zejména v současnosti, kdy je internet a sociální sítě přetížen záplavou sdělení. Mediální výchova je již stálým předmětem českého školství.

Druhé vydání úspěšné učebnice pomáhá v orientaci v problematice – předkládá srozumitelným a názorným způsobem poznatky spjaté s historií a vznikem prvních mediálních titulů, obeznamuje se zásadami žurnalistiky, uplatněním modeních médií a využitím sociálních sítí. Pozornost je věnována i aktuálním hrozbám, kterými jsou pro společnost fake-news a dezinformace šířené ve většině případů v kybernetickém prostoru.

Učivo je doplněno množstvím obrázků, infografiky, schémat a souvislostí ze světa médií, součástí výkladu je i více jak 70 úkolů a námětů k doplňkovému studiu a vypracování ze strany studenta.

  • počet stran: 108
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 21.9.2020
  • šířka: 193mm
  • výška: 13mm
  • hmotnost: 335g
  • ISBN: 978–80–7402–408–5