10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 34967251

Matematika pro 4. ročník ZŠ, 2. díl - učebnice

Matematika pro 4. ročník ZŠ, 2. díl - učebnice

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Učebnice je připravena pro snadné, zajímavé i zábavné učení matematiky, žákům je v ní předložena možnost samokontroly a sebehodnocení svých matematických dovedností a to vždy, když je v materiálech užité … Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
Sleva 49 % 193 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
97 Kč
Zboží od: TvFit.cz
Sleva 49 % 193 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
97 Kč
S novou kartou za

Popis

Učebnice je připravena pro snadné, zajímavé i zábavné učení matematiky, žákům je v ní předložena možnost samokontroly a sebehodnocení svých matematických dovedností a to vždy, když je v materiálech užité učivo dobře procvičeno, tím je podněcován zájem žáků o učení, číselný obor se rozšiřuje s využitím činností žáků, snadno se tak vytvářejí správné číselné představy a snadno se vstupuje do procvičování početních výkonů s velkými čísly, uplatňuje se vytvářená schopnost žáků využívat úsudek při řešení základních úsudkových úloh i úloh ze života kolem, proto byly sestaveny slovní úlohy z praktické práce v lese, zároveň se při nich propojuje učivo přírodovědy s matematikou a tím je učení matematiky zajímavé, pozornost je věnována učivu geometrie i zlomků, obojí prolíná jak učebnicí, tak pracovním sešitem a navazuje na učivo 1. dílu, na stránkách učebnice jsou barevné obrázky a fotografie, k dobrým výsledkům žáky lákají skřítkové, se kterými se setkali v 1. dílu matematiky a Za jímavého počítání, učení se stane zábavné, když žáci mohou získat, jak motivační impuls, tak body pro Dokážeš to, když sami poznají, že něco umí dobře a když poznají, že to, co ještě neumí, je jim dána šance na zlepšení, učebnice dává příležitost dobře splnit nově upravený RVP ZV, dává také možnost ve výuce průběžně uplatňovat rozvoj klíčových kompetencí, finanční gramotnost žáků je uplatňována v úlohách sestavených do tabulek, kde určité finanční položky doplňují nebo sestavují účty k nákupům. NOVA406