Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Objevte váš nový
obchod MALL na Allegro.
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 49456804

Höppnerová Věra: Deutsch im Tourismus - Němčina pro pracovníky cestovního ruchu

Höppnerová Věra: Deutsch im Tourismus - Němčina pro pracovníky cestovního ruchu

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určena žákům středních nebo vyšších odborných škol cestovního ruchu a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, kteří se chtějí buď v odborně zaměřených jazykových kurzech či v samostudiu jazykově zdokonalit. Celý popis
Sleva 5 % 417 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
394 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
Sleva 5 % 417 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
394 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

11.3.2025 na výdejním místě
11.3.2025 - 12.3.2025 na vaší adrese

Popis

Učebnice „Deutsch im Tourismus“ je určena žákům středních nebo vyšších odborných škol cestovního ruchu a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, kteří se chtějí buď v odborně zaměřených jazykových kurzech či v samostudiu jazykově zdokonalit. Předpokládá základní jazykové znalosti na úrovni B1 Společného evropského referenčního rámce pro jazyky.

Jejím obsahem je odborná komunikace v základních oblastech cestovního ruchu – v hotelnictví, ve veřejném stravování, cestovních kancelářích a v lázeňství. Odráží řadu reálných situací, do kterých se dostává recepční, hotelový manažer, číšník, průvodce či pracovník lázeňství. Tématicky je proto učebnice velmi pestrá: Uživatel se seznámí s jazykovými prostředky, potřebnými při vyřizování nejrůznějších přání, dotazů či stížností hotelového hosta včetně dotazů na město, okolí, služby či počasí. Osvojí si řečové dovednosti při obsluze hosta v restauraci počínaje nabídkou jídel a nápojů, převzetím objednávky či telefonické rezervace a placením konče. Naučí se přivítat cestovní skupinu, provádět městem a zodpovědět časté otázky kladené cestovnímu průvodci popř. průvodci městem. Je uveden do komunikace v oblasti wellness a lázeňství.

I když je největší pozornost věnována každodenní pracovní komunikaci, nejsou zanedbána ani další poslání jazykové výuky. Studující si rozšíří i své odborné znalosti – např. o členění hotelů, parahotelnictví, kongresové turistice, hodnocení hotelů, proměně našich stravovacích návyků, typologii lázeňských hostů, významných osobnostech v oblasti cestovního ruchu, jako byli Karl Baedecker nebo Cäsar Ritz aj. Pozornost je věnována i německy mluvícím zemím a jejich cestovnímu ruchu i jazykovým zvláštnostem rakouské němčiny. Přitom je soustavně srovnáváno s českou realitou, popř. jsou studující k takovému srovnání vybízeni.

Rozvíjena je i dovednost písemné profesní komunikace, zejména hotelové korespondence. Uživatel se v souvislosti s tématem dané lekce seznámí se základními typy vzorových dopisů hotelové korespondence (poptávka, žádost o rezervaci, nabídka, potvrzení stavu rezervace, stížnost, reklamace atd.).

V každé lekci je rovněž nacvičován poslech s porozuměním. Jeden až dva dialogické texty každé lekce jsou nahrány rodilými mluvčími. Nahrávky těchto textů lze stáhnout z webových stránek nakladatelství Ekopress.

Závěr lekce obvykle tvoří čtecí text, přinášející zajímavé ukázky z tisku či jiné písemnosti, sloužící nácviku čtení s porozuměním. Podstatnou součástí učebnice jsou cvičení ke všem výše zmíněným druhům komunikace.

  • počet stran: 326
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 13.11.2024
  • šířka: 185mm
  • výška: 19mm
  • hmotnost: 576g
  • ISBN: 978–80–87865–95–8
  • jazyk: česky