10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11889244

Vojtěch Šimíček: Regulace médií

Vojtěch Šimíček: Regulace médií

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Celý popis
Ušetříte 23 Kč 243 Kč
220 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Ušetříte 23 Kč 243 Kč
220 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

8.8.2024 na výdejním místě
8.8.2024 - 9.8.2024 na vaší adrese

Popis

Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií. Autoři jednotlivých příspěvků, kterými jsou odborníci na ústavní právo (akademici, soudci, advokáti) a také aktivní novináři, se ve svých textech zabývají širokým spektrem problémů. Kladou si např. otázku, jak má být zaručena skutečná pluralita médií, zda potřebujeme veřejnoprávní média, anebo jak média regulovat. Dospívají přitom k jednoznačnému závěru, že kromě regulace státní je daleko důležitější a – v konečném důsledku – efektivnější, aby tuto regulaci prováděli samotní příjemci informací, a také, aby dřívější státní cenzuru nenahrazovala autocenzura. Tržní prostředí je totiž sice často velmi kruté, nicméně může být i spravedlivé. Pokud totiž některé zpravodajské servery nebudou mít žádné čtenáře, pozbudou faktického vlivu a stanou se nezajímavými i pro své sponzory. Naopak podporou kvalitních médií můžeme přispět k tomu, že se na mediálním trhu udrží a nabudou na významu.   

  • Datum vydání: 01. 12. 2018
  • Počet stran: 148
  • ISBN: 978–80–210–9080–4
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá