10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 20512473

Poláček Jaroslav: Volby v kapse - Praktický průvodce (nejen!) pro komunální volební kampaň

Poláček Jaroslav: Volby v kapse - Praktický průvodce (nejen!) pro komunální volební kampaň

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Celý popis
163 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
163 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

2.12.2024 na výdejním místě
2.12.2024 - 3.12.2024 na vaší adrese

Popis

Současné nastavení termínů voleb v České republice už nedělí roky na nevolební a volební, ale spíše na ty supervolební a volební. Přestože volíme každý rok a mnohdy i vícekrát, dosud neexistoval žádný srozumitelný průvodce pro člověka, který by chtěl kandidovat (nejen) v komunálních volbách.

Kniha Volby v kapse se to pokouší napravit. Nabízí bezpočet praktických příkladů:

– Jak správně načasovat kampaň

– Jak připravit strategii a taktiku

– Jaké jsou komunikační a reklamní kanály

– Funkční rady k sestavení rozpočtu včetně fundraisingu

– Jak vhodně sestavit volební tým

– Jaká je aktuální legislativa, která v posledních letech kampaně výrazně ovlivňuje

Zároveň ale vychází z odborných teoretických publikací uznávaných českých a zahraničních politologů. Autor Jaroslav Poláček se politickým marketingem zabývá od roku 2001, kdy se stal členem celostátního volebního štábu Čtyřkoalice. V roce 2009 vedl svou první úspěšnou celostátní kampaň KDU-ČSL do Evropského parlamentu a o rok později se jako volební manažer TOP 09 podílel na vstupu této strany do Sněmovny.

Ve své praxi vedl kampaně nejen celostátní, ale i obecní nebo senátní, a právě z těchto zkušeností čerpá materiál pro svou knihu. Jeho rozhled není omezen jen na Českou republiku: jako člen mezinárodního týmu se účastnil seminářů a vyhodnocení voleb v řadě evropských zemí. V roce 2018 založil agenturu PRodukujeme, která se specializuje na politický marketing. Věnuje se projektovému řízení na Akademii múzických umění, kde také přednáší na Katedře produkce DAMU.

Doplněno o praktické grafy, fotky, infografiku.

  • počet stran: 80
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 27.9.2022
  • šířka: 129mm
  • výška: 9mm
  • hmotnost: 174g
  • ISBN: 978–80–7252–958–2