10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 36035781

Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek

Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví. Celý popis
255 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
255 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu

16.1.2025 na výdejním místě
16.1.2025 - 17.1.2025 na vaší adrese

Popis

Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.

*****

V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.

*****

Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.

  • počet stran: 165
  • produkt: Knihy – paperback
  • datum vydání: 22.9.2023
  • šířka: 169mm
  • výška: 19mm
  • hmotnost: 296g
  • ISBN: 978–80–271–3921–7
  • jazyk: česky