Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek
Olšanová Květa: Specifika marketingu luxusních značek
Popis
Tato publikace si klade za cíl představit klíčové výzvy a příležitosti pro řízení luxusních značek s ohledem na specifický charakter tohoto odvětví.
*****
V první části knihy jsou představeny vlastnosti jednotlivých skupin luxusních značek i vybraných nezávislých značek tohoto sektoru. Další kapitoly vám představí specifika řízení luxusních značek včetně aktuálních příkladů z praxe jejich managementu. Poslední rozsáhlá část se věnuje současným výzvám, které luxusní značky postupně implementují do svého řízení, přičemž jsou prezentovány s ohledem na uvedená specifika jejich řízení a také prostřednictvím aktuálních případových studií.
*****
Díky této knize získáte základní přehled o světě luxusních značek, způsobu a specifikách jejich řízení a výzvách, které stejně jako jiná odvětví svět luxusu čekají. V knize jsou použity odkazy na poznatky světově uznávaných autorů i výsledky vlastních výzkumů a případové studie značek.
- počet stran: 165
- produkt: Knihy – paperback
- datum vydání: 22.9.2023
- šířka: 169mm
- výška: 19mm
- hmotnost: 296g
- ISBN: 978–80–271–3921–7
- jazyk: česky