10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 29533379

Metody komplexního hodnocení podniku

Metody komplexního hodnocení podniku

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Celý popis
Ušetříte 40 Kč 646 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
606 Kč
Zboží od: TvFit.cz
Ušetříte 40 Kč 646 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
606 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
Poslední 2 kusy
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

26.8.2024 na výdejním místě
26.8.2024 - 28.8.2024 na vaší adrese

Popis

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele. Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).