10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11854447

Marek Vochozka: Metody komplexního hodnocení podniku

Marek Vochozka: Metody komplexního hodnocení podniku

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. Celý popis
530 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
530 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

8.8.2024 na výdejním místě
8.8.2024 - 9.8.2024 na vaší adrese

Popis

Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
  • Datum vydání: 01. 09. 2020
  • Počet stran: 480
  • ISBN: 978–80–271–1701–7
  • Vazba: Pevná bez přebalu lesklá