Marek Vochozka: Metody komplexního hodnocení podniku
Marek Vochozka: Metody komplexního hodnocení podniku
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů.
Celý popis
530 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
530 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
13.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
13.1.2025 -
14.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků.V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
- Datum vydání: 01. 09. 2020
- Počet stran: 480
- ISBN: 978–80–271–1701–7
- Vazba: Pevná bez přebalu lesklá