Karel Chadt: Psychologie trhu a chování spotřebitele
Karel Chadt: Psychologie trhu a chování spotřebitele
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování.
Celý popis
485 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
485 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
15.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
15.1.2025 -
16.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
- Datum vydání: 01. 02. 2023
- Počet stran: 232
- ISBN: 978–80–7676–638–9
- Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá