10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 30149104

Karel Chadt: Psychologie trhu a chování spotřebitele

Karel Chadt: Psychologie trhu a chování spotřebitele

Autor: Karel Chadt
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Celý popis
485 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
485 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

7.8.2024 na výdejním místě
7.8.2024 - 8.8.2024 na vaší adrese

Popis

Autor seznamuje čtenáře se základními klasifikacemi trhu a zabývá se osobností člověka v obecném pojetí a psychologickými faktory majícími vliv na jeho spotřební chování. Na tuto část navazuje charakteristikou osobnosti jako spotřebitele a jednotlivých faktorů ovlivňujících jeho spotřební chování a proces rozhodování při koupi produktu. Věnuje se psychologii prodeje jako součásti psychologie trhu, včetně psychologických otázek vztahu kupující–prodávající. V závěru zmiňuje současné trendy v oblasti trhu s produkty a službami.
  • Datum vydání: 01. 02. 2023
  • Počet stran: 232
  • ISBN: 978–80–7676–638–9
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá