Jaderná Eva, Wolfová Hana,: Moderní retail marketing
Jaderná Eva, Wolfová Hana,: Moderní retail marketing
Popis
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu.
Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu.
Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
- počet stran: 240
- produkt: Knihy – vázané
- datum vydání: 16.11.2021
- šířka: 173mm
- výška: 19mm
- hmotnost: 550g
- ISBN: 978–80–271–1384–2
- jazyk: česky