Alena Klapalová: Hodnota a e-business
Alena Klapalová: Hodnota a e-business
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli.
Celý popis
Sleva 27 %
224 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
162 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
Sleva 27 %
224 Kč
Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
162 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Poslední 3 kusy
3.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
3.1.2025 -
5.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
- Datum vydání: 19. 04. 2012
- Počet stran: 181
- ISBN: 9788021055063
- Vazba: BC