10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11989154

Alena Klapalová: Hodnota a e-business

Alena Klapalová: Hodnota a e-business

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. Celý popis
Sleva 27 % 224 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
162 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Sleva 27 % 224 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
162 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Poslední 3 kusy
S novou kartou za

3.1.2025 na výdejním místě
3.1.2025 - 5.1.2025 na vaší adrese

Popis

Tato monografie si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou tvorby hodnoty s využitím prostředků informačních a komunikačních technologií v rámci vazeb se zákazníky a dodavateli. První kapitola seznámí čtenáře s různým pojetím hodnoty, kategoriemi a dimenzemi hodnoty a s vymezením tohoto pojmu pro problematiku tvorby hodnoty v podnikových sítích a řetězcích včetně přístupů k měření hodnoty. V druhé kapitole jsou rozvedeny stěžejní teoretické přístupy řízení tvorby hodnoty v dodavatelsko-odběratelských vztazích. Třetí kapitola je věnována sumarizaci vybraných dosavadních poznatků o informačních a komunikačních technologiích v řízení podniků a poslední kapitola se zabývá možnostmi, ale i překážkami v procesu tvorby hodnoty v e-business a prezentovány jsou také i příklady hodnocení a měření využitelné v rámci e-business.
  • Datum vydání: 19. 04. 2012
  • Počet stran: 181
  • ISBN: 9788021055063
  • Vazba: BC