10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 6931251

Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku

Autor: Young Miles
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Celý popis
152 Kč
Zboží od: BOOKTOOK
152 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

19.12.2024 na výdejním místě
19.12.2024 - 20.12.2024 na vaší adrese

Popis

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu „anekdot“ a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.

  • počet stran: 288
  • produkt: Knihy – vázané
  • datum vydání: 14.2.2018
  • šířka: 178mm
  • výška: 25mm
  • hmotnost: 980g
  • ISBN: 978–80–256–2159–2
  • jazyk: česky