Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Young Miles: Ogilvy o reklamě v digitálním věku
Popis
David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům. Toto kanonické dílo vzniklo již před 30 lety a od té doby se svět reklamy změnil. Miles Young jej proto aktualizuje, aby bylo užitečné i dnes. Nejen digitální revoluce, ale i rostoucí ekonomiky Číny, Koreje a Japonska, stejně jako volba značky a vytváření kvalitního obsahu – to vše má v dnešní době vliv na cílové příjemce. Kniha obsahuje ukázky kampaní pro velké značky, jako jsou Coca-Cola, Louis Vuitton, IMB, a k tomu řadu „anekdot“ a zkušeností z praxe. Odhaluje tak tajemství úspěšné reklamy 21. století.
- počet stran: 288
- produkt: Knihy – vázané
- datum vydání: 14.2.2018
- šířka: 178mm
- výška: 25mm
- hmotnost: 980g
- ISBN: 978–80–256–2159–2
- jazyk: česky