Gavin Ambrose, Paul Harris: Formát - Grafický design
Gavin Ambrose, Paul Harris: Formát - Grafický design
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu.
Celý popis
206 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
206 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
23.12.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
23.12.2024 -
30.12.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.
- Datum vydání: 01. 04. 2013
- Počet stran: 182
- Vazba: brožovaná lepená