10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 19919667

Gabriela Málková Seidlová: Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen

Gabriela Málková Seidlová: Vývojový vztah fonematického povědomí a znalosti písmen

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen. Celý popis
162 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
162 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
S novou kartou za

2.12.2024 na výdejním místě
2.12.2024 - 4.12.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha nabízí přehledně zpracované poznatky o vývojovém vztahu fonematického povědomí (dovednost vědomé a pohotové manipulace se slovy na úrovni fonémů)a znalosti písmen, tedy dovedností odborníky považovanými za klíčové předpoklady rozvoje počátečního čtení.
Čtenář se v knize seznámí se současnými poznatky o vývojovému vztahu obou dovedností a nahlédne je jako předmět cílené intervence v předškolních vzdělávacích zařízeních. Autorka diskutuje význam výzkumy podložené praxe, metodologické otázky intervenčních studií a poskytuje cenný materiál z oblasti diagnostiky předčtenářských dovedností. Především ale detailně představuje studii herně pojatého tréninku fonematického povědomí a znalosti písmen v mateřských školách, poskytuje modely jeho realizace a přináší poznatky o přínosech těchto aktivit pro rozvoj předčtenářských i velmi raných čtenářských dovedností děti ve věku před nástupem do ZŠ.
Kniha je určena odborníkům i studentům z řad psychologů, pedagogů, speciálních pedagogů logopedů, učitelů mateřských škol, ale i rodičům dětí předškolního věku, které zajímá problematika vzdělávacích pro-čtenářsky zaměřených intervencí.
  • Datum vydání: 09. 03. 2016
  • Počet stran: 180
  • ISBN: 9788074760938
  • Vazba: BC