10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 28565622

Cvičení pro lepší učení - Vysvětlení a radyvpro rodiče, pedagogy, asistenty a jiné odborníky, JAK CVIČIT S DĚTMI

Cvičení pro lepší učení - Vysvětlení a radyvpro rodiče, pedagogy, asistenty a jiné odborníky, JAK CVIČIT S DĚTMI

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Pohyb je klíčovým prvkem pro všechny funkce mozku, včetně paměti, emocí, ale i učení. Celý popis
Produkt je momentálně nedostupný.
381 Kč
Zboží od: TvFit.cz
381 Kč
Vrácení zdarma přes Zásilkovnu
S novou kartou za

Popis

Pohyb je klíčovým prvkem pro všechny funkce mozku, včetně paměti, emocí, ale i učení. Díky pohybu se vyvíjí řízení na vyšších úrovních centrální nervové soustavy,dochází k tvorbě neurálních spojení mezi senzorickou a motorickou kůrou mozku. A motorická kůra má zásadní vliv na našemyšlení. V knize je stručným způsobem popsán rozvoj dítěte, jeho reakcí a popis základních tří smyslových systémů. Blíže seznamuje čtenáře, jak se mohou přetrvávající primární reflexy (reakce) podílet na neurovývojovém zpoždění dítěte a jak mohou ovlivnitnejen základní školní dovednosti. Potíže dětí se čtením, psaním a počítáním nemusí být fixní a neměnné. Během pohybových aktivit a cvičení dochází k reorganizaci mozku a zlepšuje se i učení. Zařazení vhodných pohybových aktivit může aktivovat schopnost číst mnohem rychleji, stejně tak pomocí pohybu můžeme u dětí pozitivně ovlivnit také psaní a počítání. Kniha Cvičení pro lepší učení má poukázat na to, jak je pohyb důležitý pro růst a úspěch našich dětí a nabídnout celou řadu cvičení a aktivit, které lze s dětmi ještě v předškolním období provádět a podpořit tak jejich přípravu na nástup do povinné školní docházky. V předešlé autorčině knize Terapie a cvičení pro děti s autismem, Aspergerovým syndromem, ADD, ADHD, Poruchou smyslového zpracování a jinými poruchami učení nalezne čtenář bližší popis jednotlivých smyslových systémů, známky jejich dysfunkcí a opět celou řadu námětů na cvičení.