10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11507460

Tomáš Dvořák: Epistemologie (nových) médií

Tomáš Dvořák: Epistemologie (nových) médií

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Celý popis
Ušetříte 21 Kč 224 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
203 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
Ušetříte 21 Kč 224 Kč Nejnižší cena za posledních 30 dní před poskytnutím slevy.
203 Kč
S novou kartou za

Popis

Monografie přináší diferencovanou řadu pohledů na vztah nových médií a jejich teoretické (filozofické) reflexe, včetně reflexe samotné teorie nových médií. Autoři působí na různých vědeckovýzkumných institucích, případně jsou sami praktikujícími umělci. Monografie tvůrčím způsobem zasazuje oblast nových médií do interdisciplinární perspektivy: vztah mezi digitálními médii a teoretickou rovinou je sledován z pohledu přesahu do estetiky, ale i mediálních studií, politologie nebo kognitivní vědy.
  • Datum vydání: 20. 05. 2019
  • Počet stran: 272
  • ISBN: 9788073314941
  • Vazba: BC