Radim Bačuvčík: Hudba v reklamě
Radim Bačuvčík: Hudba v reklamě
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě.
Celý popis
242 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
242 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
3.1.2025
na výdejním místě
Výdejní místa
3.1.2025 -
5.1.2025
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.
- Počet stran: 224
- ISBN: 978–80–87500–51–4
- Vazba: Pevná bez přebalu matná