10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 12186717

Karel Piorecký: Česká literatura a nová média

Karel Piorecký: Česká literatura a nová média

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Celý popis
328 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
328 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

28.8.2024 na výdejním místě
28.8.2024 - 29.8.2024 na vaší adrese

Popis

Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce

  • a nenechaly beze změny ani principy,
podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?
  • Datum vydání: 01. 06. 2016
  • Počet stran: 300
  • ISBN: 978–80–200–2578–4
  • Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá