Jan Halada: Čtenáři, autoři, nakladatelé a knihkupci v době covidové a postcovidové - Obavy a naděje aneb boj o přežití
Jan Halada: Čtenáři, autoři, nakladatelé a knihkupci v době covidové a postcovidové - Obavy a naděje aneb boj o přežití
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Publikace se zabývá situací na knižním trhu v České republice v době covidové pandemie s přesahem až do března roku 2023.
Celý popis
234 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
234 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč
4.12.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
4.12.2024 -
6.12.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Publikace se zabývá situací na knižním trhu v České republice v době covidové pandemie s přesahem až do března roku 2023. Popisuje průběh pandemie a zároveň analyzuje, jak ji prožívali a jak na ni byli nuceni reagovat nakladatelé, knihkupci, knihovny, čtenáři i autoři.
Součástí této deskripce jsou výzkumy všech rozhodujících aktérů nejen knižního trhu a jeho metamorfóz, ale i chování a jednání rozličných subjektů knižní kultury. Výzkumy byly uskutečněny v konfrontaci přibližně ročních časových úseků pandemické krize ve spolupráci s renomovanou sociologickou agenturou a za účasti studentů Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jak nakladatelé, tak knihkupci a knihovny jsou zde zastoupeni v plné šíři a reprezentativnosti, čtenáři v sociologickém generačním vzorku ve věku 18 až 26 let, ale i dalších věkových skupin.
Publikace je doplněna grafickou částí spolu s domácími výzkumy renomovaných odborníků. Autory jsou pedagogové a absolventi Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
Součástí této deskripce jsou výzkumy všech rozhodujících aktérů nejen knižního trhu a jeho metamorfóz, ale i chování a jednání rozličných subjektů knižní kultury. Výzkumy byly uskutečněny v konfrontaci přibližně ročních časových úseků pandemické krize ve spolupráci s renomovanou sociologickou agenturou a za účasti studentů Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jak nakladatelé, tak knihkupci a knihovny jsou zde zastoupeni v plné šíři a reprezentativnosti, čtenáři v sociologickém generačním vzorku ve věku 18 až 26 let, ale i dalších věkových skupin.
Publikace je doplněna grafickou částí spolu s domácími výzkumy renomovaných odborníků. Autory jsou pedagogové a absolventi Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
- Datum vydání: 07. 06. 2024
- Počet stran: 144
- ISBN: 9788024657950
- Vazba: BC