10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11450078

Martin Charvát;Jan Jirák: Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)

Martin Charvát;Jan Jirák: Média v meziválečné publicistice - Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 (II.)

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. Celý popis
207 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
207 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
u zásilek od 299 Kč

17.1.2025 na výdejním místě
17.1.2025 - 21.1.2025 na vaší adrese

Popis

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v „dětské“ literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu „nových“ médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938, která vyšla v roce 2018.
  • Datum vydání: 20. 03. 2020
  • Počet stran: 180
  • ISBN: 9788074761799
  • Vazba: BC